Савченко опять ШОКИРОВАЛА своим ГРОМКИМ заявлением о АТО! Срочно узнайте !

Савченко: треба закінчувати бардак під назвою “АТО” без будь-якої подальшої війни.


Депутат Верховної Ради Надія Савченко вважає, що необхідно якомога швидше припиняти проведення антитерористичної операції на сході країни.

Про це вона сказала в ефірі Эспрессо.TV.

“Дуже небезпечна така риторика, що треба вводити воєнний стан. Нам треба закінчувати цей бардак, який назвали АТО, якомога швидше, без будь-якої подальшої війни”, – підкреслила вона.

При цьому Савченко визнає, що в країні йде війна.

“Те, що у нас війна, – це безперечно. Це треба було визнати ще два роки тому, починаючи з Криму. МВФ не дає грошей країнам з воєнним станом, але якщо в країні воєнний стан на частині території, то фонд дає гроші, і наша влада клянчить гроші, за які будуть розплачуватися наші онуки і при цьому кладе їх у кишеню і нічого не дає на цю війну”, – сказала нардеп.

Вона також зазначила, що ніколи не пробачить бойовикам Донбасу за цю війну, хоча образи за своє викрадення на них не тримає.

“Чи навчилася я прощати? Ви знаєте, це було важко. Дійсно, важко. Я, ще перебуваючи в російських судах, говорила, що не тримаю образи на Росію і тих самих сепаратистів з Донбасу за те, що вони мене полонили і за те, що зробили зі мною. Але цієї війни на українській землі я їм не пробачу ніколи. Я навчилася прощати і зла не тримаю. Якщо б я тримала зло, то збожеволіла б і згоріла зсередини”, – сказала депутат.

За словами депутата, у Росії “ми просити вибачення не повинні, це РФ ще нам повинна буде виплатити компенсацію за цю війну”.
Джерело

Комментарии

Популярные сообщения из этого блога

БАРАК ОБАМА ВЫСТУПИЛ С ПРОЩАЛЬНОЙ РЕЧЬЮ, ВЫЗВАВ БОЛЬШЕ ВОПРОСОВ, ЧЕМ ДАЛ ОТВЕТОВ…

“У разі штурму – відкривати вогонь на ураження!” – наказ бійцям ПС у Мукачевому