Міністр Демчишин визнав, що саботує вказівку Яценюка

Міненерговугілля досі не передало Фонду державного майна України держпакету акцій ПАТ "Центренерго", приватизацію якого планується провести до кінця року. 


Як повідомляє кореспондент INSIDER, про це на брифінгу заявив міністр енергетики та вугільної промисловості України Володимир Демчишин. 


"Цього не відбулось. І в принципі самій передачі я протидію", – сказав Демчишин, відповідаючи на запитання, чи передало міністерство державний пакет акцій "Центренерго" Фонду держмайна.

 "Я проти такої передачі. Передача відбудеться швидко, якщо з'явиться покупець, нехай забирає, але просто забрати в мене акції і призначити нових людей, які будуть управляти цим активом – це корпоративна війна", – додав міністр. 

Голова Міненерговугілля також запропонував провести відкритий конкурс на посаду голови "Центренерго". "Я взагалі пропоную провести відкритий конкурс і обрати нового керівника. І я сьогодні оголошу цей конкурс. Так само, як ми зробили це по "Укрнафті", по "Укртранснафті", – сказав Демчишин. 

Водночас, міністр заявив про свою підтримку приватизації компанії, однак за дотримання ряду умов. 

"Я переконаний, що приватний власник буде більш ефективно управляти підприємством. Але на даний момент при наявності існуючих проблем... Про використання вугілля з державних шахт. Тобто новий власник однозначно повинен підписатися під викуп вугілля з державних шахт", – додав Демчишин. 

Як повідомляв INSIDER, в ході засідання уряду 8 липня прем’єр-міністр Арсеній Яценюк звинуватив Володимира Демчишина у невиконанні рішення уряду про передачу акцій компанії "Центренерго" Фонду держмайна. 


"Я вимагаю виконання рішення Кабінету міністрів про приватизацію тих об’єктів, які вже визначені… Тому протокольне рішення Кабінету міністрів – про невідкладність передачі пакету акцій "Центренерго" Фонду державного майна", – наголосив Яценюк.

Джерело: http://expres.ua/

Комментарии

Популярные сообщения из этого блога

БАРАК ОБАМА ВЫСТУПИЛ С ПРОЩАЛЬНОЙ РЕЧЬЮ, ВЫЗВАВ БОЛЬШЕ ВОПРОСОВ, ЧЕМ ДАЛ ОТВЕТОВ…

“У разі штурму – відкривати вогонь на ураження!” – наказ бійцям ПС у Мукачевому