ЯЦЕНКО В РАДІ КНОПКОДАВИВ ЗА П'ЯТЬОХ КОЛЕГ

На останньому засіданні Верховної Ради народний депутат, обраний по уманському округу, екс-регіонал Антон Яценко кнопкодавив одразу за п'ятьох своїх колег. Відеодоказ з'явився у черговому випуску програми "Дорогі депутати: Черкащина".


У кулуарах він пояснив журналістам свої дії.

"Якщо це і робиться, то дуже рідко в таких випадках, коли, як кажуть, на ваги... Я розумію, що кнопкодавство – це сьогодні модна тема. Всі це роблять. Але ще раз хочу сказати, що я – нормальний депутат. Мені часто закидали навіть, що я багато працюю на окрузі... То я навіть у першій трійці чи п'ятірці депутатів за кількістю поданих законопроектів, поправок і так далі. До мене цих питань немає, але хто не ходить, то що я можу сказати..." – сказав Яценко.

Також він зазначив, що з проблемою прогулів у Раді і кнопкодавством потрібно боротися "системно".

"На мою думку, взагалі треба вводити відповідальність. Якщо людина "простой" на роботі робить, її звільняють. А у нас – будь ласка! Роками люди не ходять. А треба прогуляв засідання – заплати штраф 20 тисяч гривень. І одразу всі почнуть ходити", – додав народний депутат.

Джерело: http://vikka.ua/

Комментарии

Популярные сообщения из этого блога

БАРАК ОБАМА ВЫСТУПИЛ С ПРОЩАЛЬНОЙ РЕЧЬЮ, ВЫЗВАВ БОЛЬШЕ ВОПРОСОВ, ЧЕМ ДАЛ ОТВЕТОВ…

“У разі штурму – відкривати вогонь на ураження!” – наказ бійцям ПС у Мукачевому