Скандал навколо зв'язку українського ТБ з бойовиками: з'явилися нові подробиці

Українські журналісти розповіли нові подробиці скандалу навколо зв'язки українських ЗМІ з бойовиками так званої ДНР.


Про це повідомляє "Детектор медіа".

Відзначається, що якоюсь Машею, з якою вів листування російський журналіст Леонід Муравйов, який намагався влаштуватися навесні 2015 року на телеканал "Інтер", але був видворений з України за зв'язки з так званим МДБ ДНР, є, швидше за все, продюсер "Подробиць тижня" на "Інтері" Марія Столярова.

За різними даними, цю переписку, яка датована травнем 2015 року, опублікували хакери або ж сама співробітниця МДБ ДНР Тетяна Єгорова.

Зокрема, в листуванні згадується телеканал "Донбас" і ведучий програми "Людський фактор" Сергій Карпій, який нібито узгоджував свої репортажі з ДНР. Крім цього, листування може свідчити про те, що Столярова через Муравйова звітувала про зміст новин ТОВ "Національні інформаційні системи" (НІС), яке створює новинні і аналітичні матеріали для "Інтера", перед ДНР.

У свою чергу, колишній директор НІС Назім Бедіров назвав вищевказану листування підробкою. А журналіст Роман Бочкала, який згадується в документах, заявив, що хоч і не може підтвердити справжність листуванні, але припускає, що вона мала місце.

"Але якщо йдеться про те, що мене покарали за слово "терорист", як я зрозумів, в моєму матеріалі, то мене не карали", - сказав Бочкала, але припустив, що за це "влетіло" його керівництву.

За словами журналіста, Леоніда Муравйова представили працівникам "Інтера" як якогось консультанта.

Також видання зазначає, що протягом травня 2015 року слово "терористи" у випусках новин "Інтера" вживалося неодноразово. Проте, як пишуть ЗМІ, з кінця травня минулого року слово "терористи" стало поступово пропадати з ефіру "Інтера", і дана тенденція була характерна й для інших телеканалів.

Як припускають ЗМІ, це може бути пов'язано з побажанням Адміністрації Президента: оскільки з терористами не ведуть переговори, а Україна бере участь в мінських переговорах.

Також журналісти вказали на деякі збіги фактів, зазначених у листуванні, і ефіру новин на "Інтері": телеканал не згадував про вбивство одного з ватажків бойовиків Олексія Мозгового, а також в новинах телеканалу був присутній сюжет про звільнення з полону "кіборга" Олега Кузьміних.

Як повідомляв "Апостроф", в лютому розгорівся скандал навколо слів шеф-редактора "Інтера" під час трансляції сюжету про Небесну Сотні.

Джерело

Комментарии

Популярные сообщения из этого блога

Петро Порошенко: «Ніякої корупції в Україні не існує. Крапка!»

Як зробити власноруч сонячну батарею, і економити 6-7 місяців протягом року на електроенергії

ВАЖНО: Первые кадры с места крушения российского вертолета Ми-8 в Сирии (ФОТО)