“Я – десантник. Я хочу ходити і я буду”: Український герой вразив лікарів, ставши на ноги після тяжкого поранення

Десантник 79-ї окремої аеромобільної бригади Руслан Яриш, незважаючи на прогнози лікарів, зумів встати на ноги після поранення хребта, але бійцю потрібно ще 18 тисяч євро для остаточного лікування. Про це на своїй сторінці в Facebook написала волонтер Ганна Гвоздяр, передають Патріоти України.


Руслан Яриш отримав поранення в 2014 році під Красним Лиманом – куля снайпера зі зміщеним центром ваги пройшла через легені, розтрощила лопатку і хребет. Після цього українські та ізраїльські лікарі давали песимістичні прогнози Руслану, повідомляючи, що йому потрібно навчиться жити в інвалідному візку. Незважаючи на такі слова медиків, Руслан Яриш зумів стати на ноги, чим неабияк здивував лікарів.

“Він сказав мені: “Я – десантник. Я хочу ходити і я буду”. Далі історія справжнього дива, сили духу і невтомної праці. Майже два роки активної реабілітації в Харківському центрі Бубновського, і Руслан став на ноги, поки в ортезах. На відео – перші кроки. Досвідчені лікарі говорили, що це неможливо. Зарубіжні фахівці навіть за великі гроші не взялися лікувати. А український десантник просто захотів і піднявся”.

Для проходження повної програми реабілітації та забезпечення спецобладнанням Руслану Яришів ще необхідно 18 тисяч євро.

Комментарии

Популярные сообщения из этого блога

БАРАК ОБАМА ВЫСТУПИЛ С ПРОЩАЛЬНОЙ РЕЧЬЮ, ВЫЗВАВ БОЛЬШЕ ВОПРОСОВ, ЧЕМ ДАЛ ОТВЕТОВ…

“У разі штурму – відкривати вогонь на ураження!” – наказ бійцям ПС у Мукачевому