Сексуальна фантазія Трампа: "Я подобаюсь Путіну"

За словами кандидата-республіканця, президент Росії абсолютно не поважає ні Обаму, ні Клінтон.


"Не думаю, що у Путіна є хоч дещиця поваги до Клінтон, а ось я йому подобаюся", - заявив мільярдер, пишуть Патріоти України з посиланням на Deutsche Welle.

За твердженням Трампа, Путін абсолютно не поважає Обаму.

"Одного разу він навіть згадав слово на "н". Я був шокований. Він абсолютно не поважає президента Обаму. По-перше, він його не любить. По-друге, він його не поважає ", - сказав Трамп 27 червня, додавши, що ніколи не зустрічався з Путіним і не знає його.

При цьому він додав, що його обрання в будь-якому випадку позитивно позначиться на відносинах Москви і Вашингтона, тому що гірше, ніж зараз, вони бути вже не можуть. "Я думаю, Путін буде поважати вашого президента після того, як мене оберуть. Сподіваюся, що я сподобаюся йому, - сказав Трамп. - Я буду з ним твердий, але все ж вважаю за краще підтримувати дружні відносини, щоб разом нокаутувати "Ісламська держава".

"Слово на" н "(N-word) - це евфемізм, яким в англійській мові позначається образливе слово щодо афроамериканців і африканців, що відноситься до табуйованої лексики, а також його похідні.

Комментарии

Популярные сообщения из этого блога

БАРАК ОБАМА ВЫСТУПИЛ С ПРОЩАЛЬНОЙ РЕЧЬЮ, ВЫЗВАВ БОЛЬШЕ ВОПРОСОВ, ЧЕМ ДАЛ ОТВЕТОВ…

“У разі штурму – відкривати вогонь на ураження!” – наказ бійцям ПС у Мукачевому