Дружина Сенцова вирішила з ним розлучитися

Дружина українського політв'язня Олега Сенцова подала заяву на розлучення.


Про це Алла розповіла у інтерв'ю "Громадському радіо".

Вона пояснила, що змушена вдатись до таких радикальних дій через те, що не може взяти іпотеку на житло через статус дружини у Криму. Алла Сенцова зазначила, що окрім цього, вона перестала отримувати фінансову допомогу, щоб орендувати житло.

Дружина політв'язня додала, що на рішення вплинуло не лише отримання кредиту. Перед арештом режисера вони з Олегом жили окремо через певні сімейні негаразди. Своє рішення Алла відіслала Сенцову у колонії поштою.

"Навіть коли у нас були дуже тяжкі часи, коли він придумував свої абсолютно божевільні проекти, коли всі говорили "ти що???" Я говорила: "підемо, зробимо, все буде нормально". Я завжди говорила – якщо Олег скаже вирощувати жирафів, значить, будемо вирощувати жирафів, я пішла шукати керівництво. А зараз я в такій ситуації, що змушена давати підтвердження, що я його дружина, мені доводиться пояснювати якісь свої вчинки", – сказала вона.

Алла Сенцова чекає на обмін або екстрадицію Олега з Росії. А вже тоді прийматиме з чоловіком рішення – чи варто відроджувати сім'ю.

Нагадаємо, 25 серпня 2015 року у Росії засудили українського режисера до 20 років суворого режиму. Його звинувачують у нібито підготовці терактів у Криму.

Комментарии

Популярные сообщения из этого блога

БАРАК ОБАМА ВЫСТУПИЛ С ПРОЩАЛЬНОЙ РЕЧЬЮ, ВЫЗВАВ БОЛЬШЕ ВОПРОСОВ, ЧЕМ ДАЛ ОТВЕТОВ…

“У разі штурму – відкривати вогонь на ураження!” – наказ бійцям ПС у Мукачевому